2 Şubat 2011 Çarşamba

BEYOND SMART SHOPPING! :)

Alışveriş bence bir bilim dalı ya da sanat kolu kategorisine giriyor. Emek istiyor. Kan, ter ve gözyaşı olmadan, smart shopping yok! :)
Babam ‘Para en kolay harcarken kazanılır’ der.
Gelin para kazandıran harcamanın sırrına erelim. :)
1.Altın Kural: “ACELE ETME! FIRSAT SADECE 2 TIK VE BİR KAÇ GÜN UZAKTA!!!” :)
İşte vakti olanlar için private shopping önerilerim:
1-      www.asos.com
Kendi markasının yanı sıra, pek çok tanınmış markanın da sezon ve indirim ürünlerini satıyor. Deneme şansınız yok, ancak her modelin manken üzerinde resimleri var. Mankene bakarak ve size guide’ı kullanarak kendi bedeninizi hesaplamanız mümkün. Ayrıca her parça için bir podyum videosu da eklenmiş. Modelin mankenin üzerinde nasıl durduğunu kestirmeniz mümkün. Ben arkadan gelen ışıkta özellikle elbiselerin iç gösterip göstermediğine bakıyorum. Bu konuda sürprizlere açık değilim! :)

Türkiye’ye standart ve Express delivery var. Standart delivery ile sıkıntı yaşadım. Takip etmek mümkün değil. 14 EUR fazla ödeyerek Express delivery seçmenizi öneririm.
Alışveriş başına 150 EUR üzerinde sipariş gümrüğe takılır. Amman dikkat! J Bizzat ellerimle gümrükten mal çekmişliğim var, tavsiye etmem!!!
Bazı günler, günün belli saatlerinde özel fırsatlar oluyor. Öğle tatili sürprizleri mesela. Gözünüz üzerinde olsun! ;)
İşte benim Asos ganimetlerimden bir kaçı. Ben zamansız parçalar almaya gayret ediyorum. Böylelikle daha uzun süre kullanma fırsatım oluyor. Evet evet, Asos benden BEYOND alır! J


 Siyah Elbise: Josh Brody, Leopar Kolye, Çanta / Küpe: Asos
Siyah Beyaz Çizgili Elbise: Dr. Denim, Siyah Süet Kovboy: Asos
Leopar Trençkot: Yumi
Camel Panço: Asos, Leopar Skinny: River Island
Siyah Sırtı Dantel Elbise: Vero Moda
 
2-      www.shopbop.com 
Asos’tan biraz daha fazla marka ağırlıklı parçalar satıyor. En güzel tarafı, DHL ya da UPS ile yolluyor ve Amerika’dan sipariş verdiğiniz ürün neredeyse 3 gün içinde elinizde oluyor. 100 USD üzerindeki siparişlere shipment fee de yok! :)
Amerikan bedenleri Avrupa bedenlerine göre biraz daha büyük. Dikkat etmeli.
Shopbop’tan aldıklarım: Seven For All Mankind jeanlerim, Hunter botlarım, kargolar, Velvet ve BB Dakota elbiseler… Alın bakalım birkaç resim. :)

Haki Kargo: Citizens of Humanity, Jean Gömlek: Cheap Monday



3-      www.Amazon.com
Kim demiş Amazon’dan kitap dvd söylenir diye?!
Ben 2 tane çizme sipariş verdim. Çok kısa sürede geldi. Shipment fee az değil. Ancak her şartta buradan alamayacağınız fiyatlara marka ürünler almak mümkün.
Pek de memnun kaldım! Buyrunuz… :)


Camel Kovboy: Sam Edelman, Kakve Kovboy: Noughty Monkey

Gece elbisesi edinmek isteyenler için... Çin’de yapılıp buraya gönderiliyor. Özellikle özel bedenle olanlar için birebir vücut ölçülerine göre de dikim yapılabiliyor. Nişantaşı butikleride 1.000 TL’den başlayan gece elbiselerine 100-200 USD aralığında ulaşmanız mümkün. Ancak dikim ve postalama için minimum 1 ay bırakın.  Yani mesela yaza düğün mü var, hadi şimdi hemen alın! :)

İçinde tüüüm markalar var. Üstelik anlık indirimler de var. Tavsiyem sepete bir kaç ürün atın, bir kaç gün bekleyin. Hemen ekstra indirim teklif ediyorlar. :) Sabır iyidir! :)

6-      www.outnet.com
Net-a-porter’nin outlet sitesi.

7-      www.trendyol.com
Bence en iyi yerli private shopping sitesi. Ben pek çook ürün aldım. Fiyat/kalite oranından memnunum. Yakaladığım en iyi parça bu Balizza elbise! 744 TL’den 144 TL’ye inmişti. Degrade ipek! Pek şahane! :)



İpek Elbise: Balizza, Kürk Bolero: Vakkorama (Vakko Outlet)



      8-      www.beyazkutu.com
G-Star jean ararken buldum bu siteyi. True Religion, G-Star, French Connection, Miss Sixty, Pepe Jeans, Rock&Republic gibi markaların seri sonu ya da indirimli ürünlerini bulmak mümkün. Hizmet oldukça hızlı ve temiz. Paket gelmeden SMS geliyor. Bunun değerini bilmek lazım! J İnsanın gözü yollarda kalıyor!.. :)

Burcu ile beni bir arkadaşım tanıştırdı. Kendi ürettiği takıları pek çok ünlü markaya satıyor. Ayrıca kapalı bir grup için internetten de sipariş alıyor. Kendinizi onun mail listesine ekletin, özellikle seri sonu indirimli satış günleri geldiğinde bayram edin. Ben pek çok ürün aldım! Hepsi için de pek çok iltifat aldım!





Can arkadaşım Suzzy’nin nefis moda blogu Stilize hepimizin gözdesi. Bir de butik sayfası var. Çok az giyilmiş ya da yurtdışından alınmış ve paketi yeni açılmış ürünleri satıyor. Ara ara  bakmanızda fayda var.

Eski bir Turkcell’li olarak Turkcell’li arkadaşlarıma kendisi de bir Turkcell’li olan Serkan’ın mücevher merakını anlatmama gerek yok. J Biz biliyoruz. Ancak bilmeyenler ve pırlanta ya da değerli taşlara yatırım yapmak isteyenler için Serkan bizim vazgeçilmezimiz. Kapalıçarşı’nın kurdu! Bizi kendi tanıdıkları ve zevkiyle mutlu ediyor. Sizin de ince/temalı bileklik, incecik zarif yüzükler, en son moda kolyeler veya tek taş yatırımları yapmanız gerekirse kendisine yazın derim. O bunu hobi olarak yapıyor. Bize yarıyor!!! :)
Buyrun bir kaç örnek... :)




2.Altın Kural: “OUTLET DİYE BİR ŞEY VAR. İNDİRİMİN DE İNDİRİMİ VAR!!!” :)
Buyrun size İstanbul’daki en favori Outlet’lerim:
1-      Brands For Less
Adres: Osman Ferih Seden Sokak No:11/A Teşvikiye- İst. (House Cafe'nin sokağı)

Ünlü tasarımcıların seri sonu ya da mini minnacık defolu ürünlerini satıyor. Ben de fazlasıyla faydalandım. Burberry trençkotlarımdan birisi buradan.  Hatta bu resim daha sonra Burberry’nin müthiş pazarlama kampanyası olan “Burberry Art Of The Trench” te de yayınlandı ve 70 kişi tarafından “like” edildi.:)) Buyrun resim :) http://artofthetrench.com/



2-      BSSD – Beymen Seri Sonu Defolu
Adres: Dikilitaş Mah. Yeşilçimen Sok. No:5 A Blok Fulya Tel: (212) 274 12 83

Sadece kıyafet değil, ayakkabı, çanta, ev dekorasyonu ve iç giyim ürünleri bulmanız mümkün. Ben tanesi 1 TL’ye harika amerikan servisler aldım! :)

3-      Vakko Outlet  
Adres: Şeyhülislam Hayri Efendi Caddesi, Akmer İş Merkezi, No: 7/12-13-14 Sultanhamam Tel: (212) 522 89 41
Londra Asfaltı, Çırpıcı Çayırı, Merter-İstanbul (212) 481 63 50

Gece elbiselerimin büyük bölümü buradan! Buyrun bir örnek. :)

Lacivert Zac Posen Tuvalet: Vakko Outlet


4-      Zeytinburnu Olivium
Adres: Prof. Dr. Muammer Aksoy Cad. No: 1/1 Zeytinburnu  Tel: (212) 547 74 53 (Pbx) (Ücretsiz servisleri de var.)

İlk outlet AVM’si. Benim hala gözdem. Arada Cumartesi sabahları uğrarım. Öğleden sonra dehşetli kalabalık olur. Özellikle Mango, Accessorize, Park Barvo/Nine West, İpekyol ve Mudo Home sıklıkla uğradığım yerler. Buyrun bir kaç parça! :)

5-      Network/Fabrika/QUE Outlet
Adres: Merkez Mahallesi Değirmenbahçe Caddesi 63, Yenibosna Tel:(212) 552 32 00

İş kadınları içi faydalı bir yer! %50 İndirim üzerinden ilave %25’ler oluyor. Kaçırmayın...

6-      Stefanel Outlet
Adres: Mazhar Öktem Sok. Kazaz İş Hanı No: 3/1 Şişli Telefon: (212) 296 28 40

Ben ciddi bir Stefanel hayranıyım. Ancak sezonda fiyatları çok pahalı gelir. Ya indirim kovalarım, ya da bu outlet mağazasına uğrarım. 

7-      Hotiç Outlet
Adres: Yahya Kemal Mahallesi Ayazma Caddesi Demet İşhanı Kağıthane-İstanbul.

Hotiç’ten hem bayan hem erkek modellerini çoook ucuza almak isteyenler için güzel bir kaçamak!

8-      Mango Outlet
Profilo AVM

Profilo içindeki Mango en ucuz Mango’lardan. Ben severim. Size de tavsiye ederim.

9-      Diesel Outlet
Adres: Bostancı Kavşağı Kartal Sok. No:5. Tel: (216) 573 02 69-71

Ben hiç gitmedim. Ama sefer düzenleyen arkadaşlarım var. :)

10-   Nike Outlet- Vepa Sport Outlet
Adres: Sanayi Mahallesi, Sultanselim Caddesi, No:3 4 Levent-İstanbul (212) 268 69 20

Pek çok ürün almışlığım var. Spor malzemeleri için kesinlikle tavsiye ederim. Ben ciddi bir  Nike fan’ıyım. :)

11-   Park Bravo Outlet
Adres: Talat Paşa Caddesi. No: 108 Gültepe-İstanbul Telefon: (212) 280 90 86

Park Bravo’nun en büyük outlet’i. Şiddetle tavsiye edilir! :)

3.Altın Kural: “PUSULANI AL, KEŞFET, KEŞFET, KEŞFET!”
Buyrun size harika alışveriş alternatifleri. Bunlardan en az birisine gitmemiş bayanları smart shopping dersinden sınıfta bırakırız. :) Pazardan alışveriş yapmanın, Terkos’ta ihraç fazlası karıştırmanın, Tahtakale’de takıcıları talan etmenin keyfini hiçbirşeye değişmemmm!!! :)


1.       Beyoğlu Terkos Pasajı
2.       Beyoğlu İş Merkezi
3.       Yeşilköy Çarşamba Pazarı
4.       Kadıköy Salı Pazarı
5.       Bahçeşehir Cumartesi Pazarı
6.       Tahtakale ve çevresi
Benden bu kadar! Sizin de ekleyecekleriniz varsa yorumları bekliyoruz!!! :)))

3 yorum:

  1. Çok çok beğendim :) alışveriş önerileri süper :)

    YanıtlaSil
  2. Harika bir post olmuşşş, bayıldım tek kelimeyle :)))

    Burberry trench de gerçekten çok güzelmiş, en yakın zamanda Brands for less'i keşfe gidilmeli :)) Siz de güzel günlerde kullanın

    Hande

    YanıtlaSil
  3. @Hande: Çook teşekkürler. Ben arada keşfettikçe yazacağım yine düşeşleri! Takipte kalııınnn!!! :)
    @Deniz: Deniz'cimmm, merci bien! Sen artık alışverişi Londra'ya sakla! Primark varken başka yere bakılmaz bile! :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...