26 Aralık 2011 Pazartesi

Beyond Fun: NEW YEAR (SHOPPING) TIME!!! :)

Bendeniz  hediye alma işini pek severim. Buna rağmen özellikle yılbaşı / bayram / seyran zamanlarında dolmuş taşmış AVM'lerden hediye almak benim için zul! :( Akmerkez'e girerken saate bakıyorum, 30 dk. süre koyuyorum kendime otoparka geri dönmüş olmak için. Zira 31. dk'da bünye error vermeye başlıyor! :)

Peki bu kadar kısa sürede ne almalı insan? Gelin bence en tatlı 5 yılbaşı hediyesi ipucusu vereyim. :))) (ipucusu iyi oldu be! :))

Mekan: AKMERKEZ
Bütçe: 5 kişi için 200 TL
Hediye Alınacak kişiler: Anne + Baba + Ağabey/Abla/Kardeş + Eş/Sevgili + Kanka
Süre: 30 dk.


1- ANNEM İÇİN: L'Occitane Lavande El Kremi!

L'Occitane Akmerkez'de otoparktan çıktığınız katta, MAC'in hemen karşısında. Yani 30 dakikanın geri saymaya başladığı ilk saniyelerde siz L'Occitane standının önündesiniz. :)

Peki ne alalım. Annelerimize güzel, tatlı ellerini korumak için bu el kremini alalım. :)


"Shea yağı ve Yüksek Provence’ın lavanta esansiyel yağı ile zenginleştirilmiş bu yumuşak ve hafif dokulu krem elleri beslemeye yardımcı olur ve narin bir koku bırakır." diyor kendi web siteleri... :) Ben onların yalancısıyım.  Ama L'Occitane candır! O kadar söyleyeyim. :)
 
Ürünün fiyatı: 48 TL. Web sitesini ziyaret etmek için resmin üstüne tıkırdayın gençler! :) 


2- BABAM İÇİN: %100 yün kaşkol, %1500 sevgi! :)

Malum babalar ne alsan sevinir cinsten olurlar. :) Bu Mudo kaşkolun konspeti şu:
"Babacım bu sene benim sevgim senin boynuna sımsıkı dolansın, içini ısıtsın bla bla..."

Renkerini beğendim. %100 yün. Farklı renkleri de var. Mudo Akmerkez 2. katta. hızlı olmak için asansörü kullanın. :) Hemen önünde inin, gitsin gençler! :)

Ürünün fiyatı: 29,95 TL. Görsele tık tık... :)
 
 
3-AĞABEY / ABLA / KARDEŞ İÇİN: Tchibo doğru seçim! :)
 
Mudo'dan hemen Tchibo'ya zıplıyoruz. En tarz mağazalardandır kendisi. Siz zaman harcamayın diye ben bir ön araştırma yaptım. :)
 
Erkek kardeşi/ağabeyi olanlar siz direkt şu ürünü alıyorsunuz. :)
 


İşte bir erkeğin (yaş kaç olursa olsun) hayallerini süsleyen USB Bellek! :) 4GB hafızası ve Mercedes kasası ile 10 numara hediye. :)

Ürünün fiyatı: 39,95 TL. Dilerseniz internetten sipariş de verebilirsiniz. Tıklayın bakalım... :)

Peki bir dişi kardeş için ne alalım? Ben şunu beğendim. :) Evde giyecek tarz terlik de lazım diyenler için... :) Mis gibi kıyafet giydim, altında pofuduk terliklerim bir halta benzemedi diyenler için. :)



Tabanı deri, kendi yumuşak. Fiyatı 26,95 TL.
Tık tık delisi yapın görseli, sizi sitesine götürsün. :)
 
 
4- EŞ / SEVGİLİ: "Bir öpücük hediyelerin en güzeli" (deeermişim! :) )
 
Yok yok, o kadar da değil. Ama ben bu tip günlerdeki hediyelerin küçük ve anlamlı olmasını 40 kere tercih edenlerdenim.
 
Sevgiliniz için şu kitap çok anlamlı olmaz mı? :) Walter Isaacson bu kitabı yazabilmek için Jobs ile 3 sene geçirmiş!
 
 
 
"Sen de benim için aşkın innovation kralısın!" konsepti yakışır bence. Mesela ben eşime böyle bir not yazsam, 15 dakika aralıksız güleriz. :)))) "Aşkın innovation kralı" VAY BE!!! :)
 
Remzi Kitabevi'nden alıyoruz bu kitabı da. O da Akmerkez 1. katta.
Ürünün fiyati 32 TL. Online sipariş için tık tıkı tık! :)
 
5- KANKA ya da nam-ı diğer PANPİŞ! :)
 
Veee son hediye için yine -1'e iniyoruz. Oradan da artık otoparka! :)
 
Hemen Nezih Kırtasiye'nin yolunu tutuyoruz. Ve Lamy'lere dalıyoruz... :)
 
Ben bu Lamy'lere bayılıyorum! Dolma kalem hem hoş bişey, hem de Lamy olunca eğlenceli bişey! :) Çok fazla rengi mevcut. Sarılar, pembeler, maviler...
 
Ama ben panpişiniz erkek ise bu mat siyah olanı;
 
eğer panpişiniz dişi ise :) Bu parlak beyaz olanı sevdim! :)
 
Ürünün fiyatı 50 TL civarında. İnternetten satın almak için tıklayınız, tıklayınız, tıklayınız... :)
 
Ve hediyeler bitti! :)
 
Kaç para harcadık:
 
-L'Occitane El Kremi: 48 TL
-Mudo Kaşkol: 29,95 TL
-Tchibo USB Bellek: 39,95 TL / Tchibo ev terliği 26,95 TL
-Steve Jobs Kitap: 32 TL
-Lamy Dolma Kalem: 50 TL
 
TOPLAM HARCAMA: 199,9 TL! :):):)
 
Eh hadi bakalım! Herkese keyifli bir yeni yıl alışverişi diliyorum! Çok para harcamayın, yazıktır! :) Hehe... :)

1 yorum:

  1. Panpiş süper olmuş, bir de innovation kralı :)))
    Çarşamba günü benim noel anne turum var, çok işime yarayacak bu tüyolar teşekkür ederim Petekcim..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...