22 Ağustos 2011 Pazartesi

Beyond Make-up! :) VOL:2

Eh düğün dernek işleriyle uğraşırken pek çok deneyim edindim bu boyanma mevzuularında! :) Kısaca size A'dan Z'ye en iyi gece makyajı için önerilerimi vereceğim.

Adım adım beni takip edinizzz... :)

1-Mükemmel bir ten için, mükemmel bir baz!

Ben gece makyajı yapacağım zaman cildimi nemlendiriciden de iyice arındırırım. Zaten fondöten falan yağlı, o yağlanma hissini hiiiç mi hiç sevmem. İlk yaptığım şey de aşağıda gördüğünüz NARS 20 SPF'li primeri sürmek olur. Cildime 2 nohut büyüklüğünde (yemek tarifi gibi oldu :))) ) primeri elimle iyice yedirir, emmesi için 1-2 dakika beklerim. Size de tavsiye ederim. ;)

Sephora'larda ve NARS butiklerden bulabilirsiniz. Fiyatı 80 TL civarında.



2-Aslen fondöten sevmeyenler, buraya gelin! Bizdensiniz... :)
Ben daha önce de söylemiştim, fondötenle aram açık. Bana vıcık vıcık geliyor. Pek çok denemeden sonra bu fondöteni beğendim.

HATA : "Cildim yağlı, o zaman mat fondöten kullanayım"

Dıııııttt, hata.

Zira mat fondötenler daha çok kusma yapıyor. Cildiniz karma ise fondötenin yapısının ince olması önemli. Matların yapısı daha kalın.

Keşfim: NARS Sheer Glow, Renk: Barcelona...



Düğünümde bile akmadı. Özelliği 8 kadar kadar üst üste sürülebilmesi. Hafif parlak bir yapısı var. Cildi daha canlı ve pürüzsüz yapıyor. Fiyat: 87 TL

DİKKAT: Kutunun içinden pompa çıkmıyor. Dökmeli model adamı deli ediyor. 10 TL'ye pompası ayrıca satılıyor! :)

3-Gölgelerin gücü adına; GÜÇ NARS'ta artık! ;)
Bu listeden sadece bir seçim yapacaksanız eğer, NARS Multiple'ı seçin!
Hani şu dünya starlarını elmacık kemikleri pört diye patlıyor ya, işte onu bu alet yapıyor! :)



Uygulama notu: Kulağınızın tam ortasından elmacık kemiğinizin altına doğru hat şeklinde sürülecek. Yassı bir fırçası var (ayrıca alıyorsunuz :)) onunla aplike etmesi çok kolay.

Pek çok rengi var. Bende koyu kahve olanı var. Bunu allık olarak kullanmak da mümkün, ben gölgelendirme için kullanıyorum. Fiyat: 87 TL.

4-Pudraların en güzeli, ipek tozlu Sensai! :)
Ben günlük makyaj için sadece bu pudrayı kullanıyorum. İçinde ipek tozları var. Biraz kazık ama cildime yapıştırdığım için sadece buna güveniyorum! :)

Güzel yanı, içi doldurulabiliyor.  (Züğürt tesellisi!)
DİKKAT: Süngeri içinden çıkmıyor! Ayrıca almak lazım! Süngerin iki tarafı da farklı uygulama seçenekleri sunuyor. Bir tarafı daha yoğun pate krem uygulaması, diğer tarafı daha ince pudra görüntüsü! :)

5-Olmazsa olmaz pudra: Transparan pudra!
Ben bu arkadaşın faydasına pek inanmıyordum, düğünde 5 kilo terleyip de gözüm yüzüm akmayınca takdir ettim kendisini...

Transparan pudra, renkleri var ama aslen renk vermiyor.

ÖNEMLİ: Uygularken kapağa biraz dökün. Pufunun içine biraz pudra alın. Pufu iyice iki kenarından sıkıştırın, sonra yüzünüze uygulayın! Fiyatı 60 TL civarında olmalı. Ancak bir ömür gider. Ben 7 sene bitirebileceğimi sanmam! :)

6- Göz altları mor olanlar kulübü! :(
Bu konuda bir kaç ayrı ekol var:

1- YSL Touche Eclat'cılar (Bana ince geliyor. Ama hastaları var. Bence beyaz tenlilerin ürünü bu..)


2-Estee Lauder Double-Wear'ciler (2. favori ürünüm, bereketiyle ünlüdür! :))

3-Benim gibi Kanebo/Sensai'ciler :) Bu arkadaşın da içinde ipek tozu var... :) Hem kapatıcı hem de ince bir yapısı var. Ben pek memnunum...



7-Göz kapaklarında far topaklananların göz bebeği ürünler!

Tam makyaj bitti dersin, bir bakarsın 2 dk sonra farlar olmuş topak topak, göz kalemi yapmış iz, uyuz olmak 3 saniyeni alır! :)

Bu eleman göz kapağına sürülüyor. Ve üstüne sürülen her şeyi sabitliyor. Fiyat: 56 TL



Bir diğer favori ürünüm ise Guerlain'den... O da aynı işi yapıyor. Ama daha katı bir formu var. Dilerseniz göz altındaki kapanmayan morluklara da bir kat uygulayabiliyorsunuz. Fırçası kutusunun içinde ancak ben şahsen elle uyguluyorum! :) Fiyat: 86 TL



8-Gelsin farlar, kalemler, sürmeler, rujlar, allıklar... :)
Buyrun size en iyi gece makyajı için en sık kullandığım far, ruj, allık önerileri:

Shiseido Luminizing Satin Eye Color Trio OR302

Grisi açık ve koyu 2 farklı tonda. Çok simli değil ama sürümü kolay. Mat farlar gibi zor aplike edilmiyor. Canlı rengi ile baz yaparak, ışık verebilirsiniz.
MAC Silverthorn

Fred Farrugia - Kahve ve bronz tonlar (gölgelemeler için birebir! :)


MAC Bronze
Özellikle gri ile birlikte kullanılırsa harika!!! :)

MAC Kinda Sexy Lipstick
Daha önce de yazmıştım. Tek geçerim... Mat ve dudakları olduğundan kalın gösteren bir ruj!



Sally Hansen Lip Inflation - Dudak Dolgunlaştırıcı Parlatıcılar
MAC Russian Red
Kırmızı rujlardaki tek tercihim!
NARS Turkish Delight Lip Gloss
İşte bütün ama BÜTÜN rujlarımın üzerine uyguladığım lip gloss... Harika bir rengi var. Türk lokumu gibi dudaklar için! :)

NARS Orgasm Allık
Şeftali - pembe arası harika allık! Başka hiçbir şey kullanamıyoruuumm!!! Başka önerim yok! :)


NARS Super Orgasm Illuminator


Elmacık kemiklerine ve yüzdeki çıkıklık yapan tüm kemiklere azıcık sürmeniz yeterli. Renk değil, parlaklık vermek için.. ;)



MAC Liquid Eyeliner
Sürülmesi çok kolay. Siyahtan da siyah, akmayan, favori ürünüm!!! :)



Estee Lauder Double-Wear Stay-in-Place Eye Pencil
Ve her eve lazım, akmayan kokmayan simsiyah boyayan göz kalemi! Alın derim...




9-Kaşların arasına dom dom "kaş kalemi" değdi!..

Bu kaş kalemi, kaş farı, kaş rimeli mevzuularında size bir kaç önerim var.

En kral ürün şudur:

Sebastian - Trucco Eyebrow Set

Ben seneleeeerrrrr evvel bir tane almıştım. Yıllarca kullandım, utanmasam hala kullanacağım. 3 renk var. Karıştırarak kullanabilirsiniz. İçinden kesik uçlu fırçası da çıkıyor. Ancak bunun dezavantajı, uzun gecelerde kaş farı dağılabilir, uçabilir. Ben daha çok günlük makyaj için önermiş olayım. ;)



Bir diğer çarpıcı ürün ise şu:

MAC Brow Set


Bu ürün boşlukları harika dolduruyor. Rimel fırçasına benzeyen fırçası ile kolay sürülebiliyor.

Ve en son keşif:

NARS Eyebrow Pencil

Gece makyajlarında uzmanlar kaş kalemini, akmadığı ve dağılmadığı için, daha çok tercih ediyorlar. NARS'ınki hem rengi hem de dayanıklılığı sebebiyle favorim.

UYGULAMA NOTU: Kalemi sürdükten sonra eski bir rimel fırçası ile kaşlarınızı fırçalayın. Daha doğal görünmesi için bir ipucu... :)



10-Kiprikler ok ok, makyaj da sonunda OK! ;)


Bunu daha önce de yazmıştım. Rimelde tek önerim var. Lancome Hypnose Drama'sı benim tek tercihim! :) Fırçasını her yönüyle kirpikleri hem kıvırabiliyor, hem uzatabiliyor hem de en kenar/köşe kirpiklere ulaşabiliyorsunuz... :)


DİKKAT: Sakın yaz ayları diyerek waterproof olanını almayın! Yapısı çok farklı, kirpikleri yapış yapış yapıyor...


BEYONDED öneriler devam edecek... Hatta kalın. ;)

3 yorum:

  1. Petekcim ilk onerilerinde arkadasımla elimizde listeyle sephoraya gitmiştik,sayende bakımlı biri olucam sonunda galiba.yazdıklarını bir cırpıda okudum ama yine para harcatıcan bize.muckk.Burcu.

    YanıtlaSil
  2. Petek'cim,

    Pek faydalı önerilerin için teşekkürler. Bazılarını hemen not ettim bile.
    Bir iki ilavede de ben bulunayım.

    Bu sonbaharda hem tırnaklarda hem dudaklarda "nude" renkler hakim olacakmış.
    Ruj:
    Clarins: Joli Rouge in Hawaian Coral
    Estee Lauder, Pure Color Gloss in Nude Rose
    Guerlain Rouge G B:60
    Guerlain Kiss Kiss Essence De Gloss 440

    Tırnaklarda da alta Mavala White sürmek kaydıyla üstüne tek kat birçok markanın toz pembe, pudra tonlarını kullanabilirsiniz. Ama hem ekonomik hem de çok güzel duran benim favorim Pastel No: 54

    Bunun dışında bu aralar 2 favori saç ürünüm var:
    1) Kerastase Elixir ( O kadar serum / saç bakım ürünü denedim bu kadar harikasını görmedim. İster nemli ister kuru saça uyguluyorsun. Ne kırık ne kırçıl görüntüsü kalıyor. Üstelik mis gibi kokuyor, saçlar yumuşacık ve pırıl pırıl oluyor)
    2) Sephora Dry Shampoo (Yaz aylarında havuz deniz derken hergün banyo yapmaktan özellikle boyalı saçlar telef oluyor. Saçı hergün yıkayıp kurutmak istemiyorsanız eğer,alıyorsunuz bu sprey formundaki ürünü Sephora'dan, sıkıyorsunuz saçınıza, banyodan yeni çıkmış gibi hayatınıza kaldığınız yerden devam ediyorsunuz. Heleki sık seyahat edip, saçını sürekli yıkayamayacaklar Seyahatler için ideal)

    Sevgiler
    BA

    YanıtlaSil
  3. @Burcu: Burcu'cummm, hepsini aynı anda almak yok! Yavaş yavaş, bittikçe, ihtiyaç oldukça! FeelBeyond aile bütçesini düşünürrr! :)

    @BA: Yine döktürmüş co-blogger'ım. Dry Shampoo hemen alınacak, hemen! :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...